·  TEL. 933 862 058 · EMAIL a8027754@xtec.cat

Projectes

Projectes telemàtics

Els projectes telemàtics són aplicacions didàctiques que potencien una metodologia de treball en projectes cooperatius, en els quals les TIC són mitjà de comunicació, expressió i coneixement per a alumnes i professors, que utilitzen diverses eines TIC per assolir els objectius previstos per als diferents projectes, a través d’activitat variades, seguint una pauta i una temporització concret.

Aquest projectes estan dissenyats i coordinats per la Fundació Escola Cristiana de Catalunya.

PROJECTE TELEMÀTIC NADAL - SANT JORDI

Durant el projecte treballarem de forma interactiva activitats interessants i motivadores relacionades amb les dues festivitats, amb possibilitat d’implicar àrees de Llengua, Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural, Plàstica i Música.

PROJECTE TELEMÀTIC COMARQUES

Amb aquest projecte coneixerem més profundament festes populars, gastronomia, llegendes... de la comarca pròpia i de les desl altres participants. Tots els continguts de les activitats estan integrats en el currículum de Llengua Catalana, Coneixement del Medi Natural i Social i Plàstica.

PROJECTE MONTSERRAT

El projecte on, de la mà d’un escolà, coneixereu Montserrat, primer virtualment... i després presencialment! Un munt d’activitats relacionades amb àrees molt diverses del currículum, i amb un treball intensiu d’eines TIC: moodle, videoconferències... I a més, la fantàstica trobada presencial a Montserrat (a l’última hi van assistir 1200 alumnes!).

PROJECTE CATCLIC

Catalunya, a cop de clic Estigueu atents a les informacions que us anirem oferint properament!

SCHOOLS SONG CONTEST

Un projecte per crear videoclips amb cançons i balls, penjar-los al bloc del projecte, i celebrar un festival amb tots els participants... en anglès! Amb treball de les àrees de Música, Anglès, Educació Física.

Informació del projecte                               Accès al BLOG