4t de primària - Cantada Coral Esglèsia Major Escoles Concertades

2017/03/17

Aquest dijous 16 de març de 2017 els alumnes de 4t de primària vam anar a l’Esglèsia Major a cantar una coral amb un grup d'escoles concertades de la ciutat: FEDAC Santa Coloma (tardor), Col·legi Virgen del Carmen (hivern), el Col·legi Singuerlín (Primavera), Manent  Rambla (Primavera) i Escola l'Esperança (estiu). Vam cantar les estacions del any. Primerament, vam fer un assaig general i quan vam assajar tots, vam anar a la part del darrere de l’Esglèsia. A les 16:00 van entrar les famílies i va començar l’espectacle. Vam esperar el nostre torn per cantar i quan va tocar-nos, vam posar-nos molt nerviosos! Primer vam cantar 'El calendari d’hivern' i després 'El cànon de l’hivern'. Finalment,  tots plegats, vam cantar la cançó 'Sóc un cantant'. La directora de coral vas ser la nostra estimada professora de música Natalia Espinosa. Al final, un alumne de la classe li va donar a la Natalia un ram de roses com a recompensa per ensenyar-nos totes aquestes cançons. A les 17:00 es va acabar l’espectacle. Llavors la directora del Col·legi Singuerlín ens va regalar unes xapes per haver cantat tant bé. (Hugo V. - alumne de 4t de primària)

Arxius:
  •  0