Col·legi - Acte 50č Aniversari

2016/12/02

El dijous 1 de desembre vam cel·lebrar el 50è Aniversari del Col·legi al Teatre Segarra, conjuntament: Famíla Esteban Marcos, Autoritats, Comunitat Escolar i persones que actualment estan relacionades amb el Col·legi o n’han estat en el passat. Aquest acte institucional va estar marcat per les emocions de tots aquells records entranyables que tenia tant la família Esteban Marcos, com els exalumnes (els que van poder assistir i els que van enviar un vídeo explicant vivències) i els professors que encara hi treballen amb tots nosaltres.

En un altre moment de la cerimònia, la representat de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya ens va fer entrega de la Certificació Oficial de l’ISO 9001/2008 que ens acredita com a Centre de Qualitat Educativa.

Per finalitzar es va presentar el nou logo de l’escola que aviat podreu veure tant al butlletí mensual, com en d’altres documents.

En representació de la titular (Montse Esteban Marcos), el director, Manuel Esteban, va llegir unes paraules molt emotives a tots els que hi erem presents a la celebració.

Volem agrair a totes les persones que ens van acompanyar aquell dia, el seu carinyo i suport en la història que vam fer junts a partir de l’any 1966 i aquelles que ja estan formant part del futur que està per arribar.

Ja tenim 50, ara tots hem de seguir construint junts, any rere any, el futur dels vostres fills i filles, els nostres alumnes.