DOSSIER GUANYADORS CONCURS LITERARI 2021 - I EDICIÓ

2021/04/23

Avui, 23 d’abril de 2021, encetem la I edició del Concurs Literari del Col·legi Virgen del Carmen. I amb molt de goig us presentem el Recull d’obres guanyadores.

Algú va dir que “la lectura obria les portes del món que ens atrevíem a imaginar” i l’alumnat de l’escola, ha demostrat que amb l’escriptura podem definir aquest món que ens agradaria tenir i que podem ser capaços de transformar.

La lectura i l’escriptura ens permeten jugar amb les paraules i demostrar que podem fer visible la nostra imaginació. Crear mons ideals, llocs de pau, viure redreçant tot allò que no s’ha fet prou bé. La creativitat no té límits, aprofiteu-la i  gaudiu-la. Des del Col·legi us animem a llegir i escriure moltes històries, en qualsevol idioma, gènere, categoria... en qualsevol moment. Us sentireu molt especials.

A partir d’ara, ja començarem a pensar en la 2a edició del Concurs Literari, però abans us deixo que gaudir de les obres guardonades; de ben segur que us agradaran.

Bona Diada de Sant Jordi! Moltes roses i molts llibres!

DOSSIER CONCURS LITERARI 2021