BONES VACANCES!

2022/07/05
Tot el personal del centre us desitgem un molt bon estiu

CÀRITES ENS ATORGA LA PLACA D' "ESCOLA AMB COR"

2022/06/14

Representants de Càrites Diocesana de Barcelona van lliurar a la Directora del Col·legi la distinció que ens acredita com a "Esola amb cor".

El Projece "Escoles amb cor i educació en valors" de Càrites, reconeix aquelles escoles que treballen per fomentar els valors de la solidaritat i la justícia social en el seu alumnat.

Certificat del 1r any del Projecte Generació Plurilingüe

2022/05/24
Treball de continguts de matèries no lingüístiques en llengua anglesa

⏩ Avui, des del Departament d'Educació, ens han atorgat el Certificat del 1r curs del Projecte Generació Plurilingüe (GEP):
⏩ 1st Online GEP1 Congress. This certificate is presented to Virgen del Carmen, for the most healthy, artistic and eco-friendly projects ever. Congratulations & keep up the good CLIL work.
⏩ Primer Congrés GEP1 Online. Aquest certificat es presenta a Virgen del Carmen, pels projectes més saludables, artístics i responsables amb el medi ambient que s'han presentat mai. Felicitats i continueu el bon treball AICLE.
⏩ Enhorabona també a les professores que l'han portat a terme:
- Mònica Guixé: Health & Disease (Salut i malaltia) a 3r d'ESO
- Montse Álvarez: Arts & Craft (Art i Manualitats) a 1r d'ESO
- Sara Fernández: SDG 13: Climate Action (ODS 13: Acció climàtica) a 3r, 4t i 5è de Primària.

CONCURS LITERARI 2022

2022/03/21
Bases per a la Categoria Especial: Famílies, Exalumnes, Professorat, PAS

Arxius:

Vídeo de presentació del col·legi

2022/02/16
Hi podeu accedir a través d'aquest codi QR

Mesures de prevenció contra el Covid-19

2022/01/07
Recull de les mesures que cal tenir en compte a l'inici del 2n trimestre

Aquesta tarda s'han anunciat noves mesures de prevenció del Covid per a l'inici del segon trimestre aquest dilluns.

Les recollim en aquesta publicació i les anirem actualitzant quan calgui.

La variant actual és altament contagiosa i cal ser molt estrictes en el compliment de les mesures.

Comptem amb la implicació de tots els membres de la comunitat educativa per tal de continuar tenint una escola segura davant d'aquesta pandèmia.